יום חמישי, 25 ביולי 2013

מהיר ועצבני 6




מהיר ועצבני 6 (באנגלית: Fast & Furious 6) הוא סרט פעולה אמריקאי מסדרת הסרטים מהיר ועצבני[1]. הסרט נכתב על ידי כריס מורגן, בוים על ידי ג'סטין לין ומככבים בו וין דיזל, פול ווקר, דוויין ג'ונסון, גל גדות , מישל רודריגז וג'ורדנה ברוסטר.
הפקת הסרט יצאה לדרך כבר באפריל 2011 והצילומים החלו ביולי 2012 בלונדון, אנגליה, בלוס אנג'לס, באיים הקנריים ובסקוטלנד. הסרט יצא לאקרנים לראשונה בבריטניה ב-17 במאי 2013.
לאחר אירועי מהיר ועצבני 5, דומיניק טורטו וצוותו הופכים אמנם לעשירים, אך הרישום והרקורד הפלילי שלהם מונע מהם לשוב למולדתם. בעקבות ניסיונותיו לעצור אותם, איש שירות הביטחון הדיפלומטי (DSS), הסוכן לוק הובס, מציע לצוות עסקה: הוא ייתן להם חנינה מלאה ומחיקה של כל הרישום הפלילי של פשעיהם, אם הם יעזרו לו להשתלט על ארגון של שכירי חרב מיומנים בראשות אדם הנקרא "שואו" המונה גם את לטי אורטיז, האקסית של דומיניק שנחשבה למתה שבכוונתו לגנוב שבב ששווה מליארדים , היכול לגרום לכך שמיליוני אנשים יהרגו. דומיניק לא מתרשם מהעסקה, אבל כשהובס מראה לו תמונה של לטי, הוא מיד מצטרף להובס. למרות שדומיניק רוצה לעזור להובס לבד, הובס מתעקש ומסביר לדומיניק שללא הצוות שלו אין לו סיכוי לנצח את שואו וכך דומיניק קורא לחבריו(בראיין אוקונר,רומן פירס,טאג',האן וג'יזל) והצוות מתאחד שוב ויוצא למשימה שמבחינתם המטרה שלה היא להחזיר את לטי. בסוף הסרט האן נהרג בידי איאן שואו- אחיו של אוון כנקמה על מה שעשו לאחיו.

לסרט :
איכות HDTV-לחצו על הskip ad ולאחר מכן לחצו על הclose now שליד לחצן הplay ולאחר מכן לחצו play
חשוב!!-לבטל ADBLOCKER(חוסם פרסומות) אם ישנו.
http://571cc366.filesonthe.net
לאיכות 480P-
http://054ecb45.filesonthe.net

תהנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה