יום חמישי, 25 ביולי 2013

בדרך לחתונה חוזרים ב(וגאס/בנקוק)/האנגובר

The Hangover Poster Israel.jpg

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס (באנגלית: The Hangover) הוא סרט קולנוע אמריקאי מסוגת קומדיה, אשר בוים על ידי טוד פיליפס ונכתב על ידי ג'ון לוקאס וסקוט מור. הסרט יצא לאקרנים בארצות הברית ב-5 ביוני 2009. זכה בפרס גלובוס הזהב בקטגוריית הסרט הקומי הטוב ביותר.

Hangover he.jpg

בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק (באנגלית: The Hangover Part II) הוא סרט קולנוע אמריקאי מסוגת קומדיה, אשר בוים על ידי טוד פיליפס והנו המשך לסרט הקומדיה משנת 2009 "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס". בסרט מככבים בראדלי קופר, אד הלמס, וזאק גליפיאנאקיס.

הסרט יצא לאקרנים בארצות הברית ב-26 במאי 2011.


"הנגאובר 3 – חוזרים לווגאס" הוא הסרט האחרון בסדרת הסרטים הקומיים המצליחה של הבמאי טוד פיליפס. בסרט הזה אין חתונה ואין מסיבת רווקים. אז מה כבר יכול להשתבש? ובכן, כשהחבורה יוצאת לדרך, הכל יכול לקרות.  בשני הפרקים הקודמים, לווינו את הדמויות בדרכן לחתונה. הפעם אין חתונה , אין מסיבת רווקים. אז מה כבר יכול לקרות ? אז זהו כשהחבורה נפגשת שוב – אין לדעת מה יקרה . עד ליציאת הסרט, חברת ההפקה מקפידה לשמור בסודיות, עד כמה שניתן, את עלילת הסרט. גיבורי הסרט הם, פיל (בראדלי קופר), סטו (אד הלמס), דאג (ג'אסטין ברת'ה) וחברם המוזר אלן (זאק גאלאפינאקס).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה